Regulamin świadczenia usług, przygotowywania i dostawy posiłków w ramach
Cateringu Dietetycznego „Papaj Box”
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Art. 1
Właścicielem marki „Papaj Box” jest firma Papaj Fit Maria Pachur, z siedzibą w Chwaszczynie przy ul. Węglowej 2 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju pod NIP 586-10-89-317, REGON 365898828.
§2 DEFINICJE
Art. 1
Regulamin - Niniejszy Regulamin. Określa warunki świadczenia Usług przez Papaj Fit Maria Pachur a w szczególności warunki składania zamówienia, zmiany i odwoływania zamówień, zawieszanie pakietów, warunki realizacji zamówień oraz sposób zapłaty. Klient zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, a przyjęcie oferty przez Klienta stanowi akceptację niniejszego Regulaminu, stanowiącego wzorzec umowy w rozumieniu Art. 384 kodeksu cywilnego. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Usługi - przygotowanie i dostarczanie przez firmę Papaj Fit posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego.
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług.
§3 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Art. 1
Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z poniższych wariantów („Pakiet”):
Dieta Standard (1000 kcal, 1500 kcal lub 2000 kcal) - 5 posiłków dziennie w pakietach 3, 5,10,15,20 dniowych lub 6,12,18,24 dniowych
Dieta Wegetariańska (1000 kcal, 1500 kcal lub 2000 kcal) - 5 posiłków dziennie w pakietach 3, 5,10,15,20 dniowych lub 6,12,18,24 dniowych
Dieta Sport (3500 kcal) - 5 posiłków dziennie w pakietach 3, 5,10,15,20 dniowych lub 6,12,18,24 dniowych
Art. 2
Każdy z posiłków dostarczany jest w szczelnie zamkniętym pojemniku, umieszczonym wraz z innymi, wchodzącymi w skład zestawu posiłków w opakowaniu zbiorczym – torba papierowa z logo Papaj Box. Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku dostępnym pod adresem www.papajbox.pl (zakładka „cennik”).
Menu znajdujące się na stronie internetowej www.papajbox.pl jest przykładowe. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany menu.
§4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
Art. 1
Składający zamówienie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
Art. 2
Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
- Mailowo poprzez wysłanie maila na adres zamowienia@papajbox.pl
- Poprzez odpowiedni formularz, dostępny pod adresem www.papajbox.pl
- Telefonicznie pod nr : 513 167 363 lub 535 665 444 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia jego przyjęcia przez firmę Papaj Fit za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany pakiet, adres dostawy, daty i godziny dostaw i inne istotne dla danego Zamówienia informacje. Złożenie zamówienia wiąże się z koniecznością akceptacji Regulaminu.
Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 19.00 będą realizowane na drugi dzień roboczy następujący po dacie złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dzień roboczy po godz. 19.00 oraz w soboty, niedziele, dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane od trzeciego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.
Art. 3
Pierwsza dostawa posiłków w ramach wykupionego pakietu następuje w dniu wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej niż 2 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty bądź odebraniu potwierdzenia przelewu. Potwierdzenia należy wysyłać na adres mailowy zamowienia@papajbox.pl.
W przypadku płatności gotówką, Klient zobowiązany jest do uregulowania wartości zamówionego pakietu w dniu pierwszej dostawy.
Art. 4
Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować Papaj Fit o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia – także z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 1 powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności firmy Papaj Fit za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.
Art. 5
Zamawiającym pakiety w serwisie papajbox.pl może być jedynie osoba dorosła. Zamówienia dla osób niepełnoletnich może dokonać prawny opiekun, który bierze pełną odpowiedzialność za efekty stosowania diety.
§5 PŁATNOŚCI
Art. 1
Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z następujących sposobów:
- przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy
- gotówką, w dniu pierwszej dostawy, zgodnie z wartością zamówionego pakietu
Za dzień płatności uważany jest
- dzień zaksięgowania wpłaty na koncie firmy Papaj Fit, bądź przesłania potwierdzenia bankowego przelewu elektronicznego w formie pliku PDF.
- w przypadku płatności gotówką dniem płatności jest dzień pierwszej dostawy.
W przypadku braku zarejestrowanej wpłaty w ciągu 4 dni, zamówienie zostanie anulowane.
Art. 2
Usługodawca w związku z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących zwolniony jest z wydawania Klientowi paragonu fiskalnego. Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia fakturę VAT.
§6 DOSTAWA
Art. 1
Dostawa Zamówienia odbywa się od poniedziałku do piątku w wybranym przez Klienta podczas składania Zamówienia przedziale godzinowym, pomiędzy 6:00 - 9:00.
Art. 2
W przypadku pakietów z sobotami catering dostarczany jest w piątek na dwa dni (piątek i sobotę) .
Art. 3
Dostawy nie odbywają się w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy. W przypadku Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych oraz „długich weekendów” firma Papaj Fit planuje dostawy w innym systemie, niż standardowo informując o zmianach Klienta odpowiednio wcześniej.
Art. 4
W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia, spowodowanego nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru Zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością nie zgłoszoną do godz.14:00 dnia poprzedzającego Dostawę, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
§7 ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Art. 1
W trakcie realizacji zamówienia istnieje możliwość dokonania zmian dotyczących: rodzaju lub kaloryczności wybranej diety, adresu i godziny dostawy, dokonania zawieszenia realizacji usługi. W tym przypadku Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy w należnościach, które powstały z tytułu zmiany.
Art. 2
Warunkiem dokonania zmian diety, jej kaloryczności, czy zawieszenia dostaw jest poinformowanie Papaj Fit do godz. 19:00 na dwa dni robocze przed realizacją dostawy zamówienia.
W przypadku zmiany godziny i/lub adresu dostawy klient musi ją zgłosić do firmy Papaj Fit nie później niż do godz.10:00 dnia poprzedzającego dostawę.
W przypadku zmian obejmujących sobotę należy je zgłosić do firmy Papaj Fit najpóźniej do godziny 12.00 w czwartek. Od poniedziałku do piątku zmian można dokonywać w godzinach 8:00 – 16:00 telefonicznie na numer 513 167 363 lub 535 665 444 bądź drogą elektroniczną. Podczas weekendu informacje dotyczące zmian należy kierować na: kontakt@papajbox.pl
Art. 3
Zmiany zgłoszone po upływie terminów podanych w §7 Art. 2 nie będą realizowane.
Art. 4
Wprowadzone przez Klienta zmiany potwierdzane są każdorazowo przez Firmę Papaj Fit wysłaniem wiadomości elektronicznej na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
Art. 5
W wypadku, gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują nadpłatę w stosunku do pierwotnego zamówienia istnieją dwa sposoby wyrównania wartości zamówienia. Klient może dostać zwrot powstałej nadpłaty lub może rozliczyć się przy następnym zamówieniu.
§8 REKLAMACJE
Art. 1
Reklamacje w związku z korzystaniem z usług Papaj Fit można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłanej na adres kontakt@papajbox.pl
Art. 2
Reklamacje należy składać w terminie maksymalnie do 3 dni, licząc od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji wraz z jego opisem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.
Art. 3
W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji firma Papaj Fit poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
Art. 4
W razie stwierdzenia przez firmę Papaj Fit, iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, firma Papaj Fit poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 1 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
zamowienia@papajbox.pl
Tel.: 535 665 444 |
Kontakt : zamowienia@papajbox. pl |
Tel.: 513 167 363 |